Cele mai tari bancuri…

26 05 2009

Suna soneria. Sotia disperata se roaga: – Doamne fa sa dispara amantul, iar sotul sa nu stie nimic. La care un glas din inalturile cerului spune: – Bine, fie…te scap… dar cand o sa mori o sa ti se traga de la apa. Sotia a fost bucuroasa ca a scapat de amant, gandindu-se ca in ceea ce priveste apa…va avea grija si se va feri. Peste un timp apare o oferta de nerefuzat pentru o croaziera pe mare, impreuna cu toate prietenele ei. Se duce femeia in excursie, cand deodata incepe o furtuna. Femeia iar se roaga: – Doamne, stiu ca mi-ai spus ca o sa mor din cauza apei…dar acum, gandeste-te… sunt atatia oameni nevinovati…pentru mine o sa omori toti oamenii de pe acest vas? La care glasul raspunde: – De-ai sti de cati ani ma chinui sa va adun pe toate la un loc…

 

Doi indieni mergeau prin padure cand la un moment dat se vede in zare fumul ce se ridica de la un foc. Primul spune: – Ce spune mesajul ? – Nimic important, sunt doar reclame

 

Un tanar se adreseaza unei femei pe strada: „As avea o intrebare: daca v-as oferi un milion de dolari ati face sex cu mine?”. Raspunsul vine imediat: „Bineinteles!” „Dar pentru 5$?” „Vai, domnule,dar ce fel de femeie credeti ca sunt?” „Asta am stabilit mai inainte, acum negociam pretul!”

 

Doua blonde stau de vorba. Prima ii spune celeilalte: – Stii, ieri mi-am facut testul de sarcina! Cealalta foarte cuiroasa: – Si au fost grele intrebarile? Intra o blonda intr-un magazin: – Aveti bile de naftalina? – Avem, raspunde vanzatoarea. – Vreau si eu doua pungi. Bucuroasa, isi ia pungile si pleaca in mare graba. Dupa doua ore revine: – Mai aveti bile de naftalina? – Mai avem. Cate sa va dau? – De data asta vreau zece pungi. Dupa alte doua ore, blonda se intoarce: – Mai aveti bile de naftaline? – Mai avem. – Bine! Cumpar tot stocul. Mirata, vazatoarea ii spune: – Cred ca ai o gramada de molii acasa… – Nu, doamna,am una singura. – Si pentru una singura cumperi tot stocul? Tremurand de furie blonda raspunde: – Una singura am, dar nu pot s-o nimeresc!…

 

Intrebare: – De ce origine este stepul? Raspuns: – Stepul este de origine sovietica. Stepan Stepanovici statea in stepa. Avea 13 copii si o singura buda…!

 

Merge taranul la targ sa-si cumpere un cocos tanar. Isi alege unul si hai catre casa. Acasa isi da drumul in curte sa-si vada de treaba; cocosul cel nou nu sta pe ganduri si hai la gaini… Cel batran vede ca zilele-i sunt numarate si se hotaraste totusi sa-si incerce norocul, asa ca intra-n vorba cu tinerelul: – Mai nepoate, vad ca tu esti cel mai tare din parcare dar eu zic ca-mi poti acorda si mie o sansa. Hai sa ne-ntrecem la fuga in jurul curtii. Daca tu ma ajungi in cinci ture, pai atunci eu te las pe tine sef la gaini. Zis si facut. Cel tanar o ia la goana dupa cel batran. Din casa sare gospodarul cu un cos, se arunca pe cel tanar, il ia si-i taie gatul… – Mai fir-ar sa fie, zice taranul, pai asta-i deja al patrulea cocos homosexual pe care l-am luat


Acțiuni

Information

Lasă un comentariu