Primul examen din sesiune

1 06 2009

Wow….astazi am sustinut primul examen scris din aceasta sesiune. Cu toate ca la inceput mi s-a parut putin cam dificil, pana la urma lucrurile au intrat pe fagasul lor normal. Din cate se pare, cu toate ca nu am fost prea ascultatoare, Dumnezeu mi-a ascultat aseara rugaciunea. Am zis: „Doamne…fa sa imi pice subiectul pe care il stiu eu cel mai bune…” si spre uimirea mea, astazi subiectul respectiv mi-a picat. Sunt foarte fericita si multumita ca am trecut cu bine peste acest prim examen si sper ca si la restul sa reusesc sa ma descurc la fel de bine…Doamne ajuta!


Acțiuni

Information

Un răspuns

16 06 2009
Petre Ana-Maria

deocamdata eu nu am practicat acest „sport”…cu rugatul sa-mi pice ce stiu…..dar vad ca merge…imi poti spune cam ce trebuie sa fac exact, sa nu dau gres? cu cat timp inainte trebuie sa ma rog? :))

Lasă un comentariu